Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Μηπως να σοβαρευτουμε......?

Ποσες φορες σκεφτηκαμε πραγματικα τα συναισθηματα μας? 
Ποσες φορες αναλογιστηκαμε τι υπαρχει μεσα μας και πως μπορουμε να το εξωτερικευσουμε?
Καθομαστε και χαραμιζομαστε σε ηλιθιες ανουσιες συζητησεις.. Διαπληκτισμους ...Βγαζουμε στους γυρω μας ολο το θυμο και ολα τα αποθημενα μας ... Κρυβωμενοι (μαλλον τελειως ακυρη λεξη...) πισω απο το δαχτυλακι μας...
Μαλωνουμε...Φωναζουμε...Στον γραπτο λογο αποσβηνουμε ολη την κακια και την πικρα που εχει κατακρεμνισει την ψυχη μας..
Αποθημενα πανε και ερχονται..
Ποσες φορες ομως γυρισαμε να πουμε στον ιδιο μας τον εαυτο ολοι μας: ΜΑ ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ? ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ?
Ισως ποτε....
Με θλιβει η μανια των ανθρωπων να σκοτωνουν οτιδηποτε ομορφο ρομαντικο τρυφερο αγαπημενο υπαρχει γυρω τους μεσα τους κοντα τους..
Εσυ μαγκα που μου το παιζεις γνωστης και μουσικος...Ενα ασμα γραφηκε πριν πολλα χρονια που παιζει να μην ειχες γεννηθει καν...ΑΝΘΡΩΠΕ ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΔΩΣΤΗ ΣΤΟ ΦΙΛΙ ΣΟΥ..Τι διαολο κρατησες απο αυτο......?
Οχι ...Δεν κανω καποιο μουσικο αφιερωμα...
Ουτε ειμαι στην φαση, ουτε εχω τις γνωσεις για υποδειξεις...
Πραγματικα ομως δεν καταλαβαινω...
ΚΟΣΜΕΕΕ...! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ...
ΚΟΣΜΜΕΕΕΕΕ ΞΥΠΝΑ....! 
Η ζωη σου θα περασει και θα εχεις κρατησει μεσα σου τι ?? αποστροφη ,αποξενωση ,μισος και κακια...?
ΕΡΩΤΑΣ ΡΕ...ΑΓΑΠΗ.... ΖΩΗ...ΧΑΜΟΓΕΛΟ..! ΠΙΣΤΗ...! 
ΑΝΑΣΕΣ!!! ΞΥΠΝΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΗΘΑΡΓΟ ΣΑΣ ΡΕ....
Ποσες φορες κοιταξατε καταματα τα μουτρα σας και ειπατε ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ?
Ποσες φορες ρε κοσμε ΗΡΘΕΣ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΟΝΤΑ..?
Ποσες φορες πραγματικα εβαλες πανω απο ολα την σκεψη της αγαπης...?
συνωστισμος στον μεσα κοσμο μου οι ερωτησεις και οι αποριες..
Και ενα μεγαλο ΓΙΑΤΙ με εντονα κεφαλαια μαυρα γραμματα να τρεμοπαιζει...
Ξερετε αραγε εσεις να μου πειτε ΓΙΑΤΙ....?
Σιωπη......
Χμμμ.... Φυσικα... Ας παιξει και παλι ο γιουτιουμπης....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου